Flyff Chinese Magnifying Glass

söndag 18 november 2012

Fortsättning

Ni får ursäkta att jag skriver så sent från i fredags, mitt mål är att försöka skriva på fredagarna när jag kommer hem, men denna helg har jag haft en hel del att göra.

Nå väl, i fredags träffades alla i kulturrums aula där vi fick lite information om dagen men också om biljetterna som kommer. Efter det sattes alla till verket att fortsätta i sina grupper. Det kan tyckas tråkigt "gör ni bara samma sak varje fredag?", både ja och nej skulle jag säga.
Ja, vi fortsätter med vad vi håller på med i helhet och det kanske inte än är några större förändringar från varje gång så.  
Nej, varje fredag har sitt unika innehåll. I helhet är det lite liknande just nu, men man kanske målar skiss till en annan person, gör något nytt på scenmodellen eller hittar på nya repliker i manuset.

Så, arbetet rullar vidare och detta arbetet är så oerhört viktigt för det som kommer längre fram: föreställningarna. "Var trogen i det lilla..." Även om det inte skrivs några dramatiska inlägg här på bloggen om vad vi gör, så arbetar vi för fullt, var så säkra.

Vi ses!
/Maria


Senare i veckan kommer information om Biljetter, ett oerhört exklusivt erbjudande, så glöm inte att kolla in här lite då och då.